De toerist uithangen. - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu De toerist uithangen. - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

De toerist uithangen.

Door: Leendert

Blijf op de hoogte en volg Leendert

04 Juli 2012 | Thailand, Pattaya

We zijn met z'n drieen naar de houten tempel gegaan die ze in noord Naklua aan het bouwen zijn .( The Sanctuary of Thrut )
Daar zijn de Thai al 30 jaar mee bezig en het duurt nog 90 jaar voor hij af is.
Het eiland Koh Larn hebben we met z'n vieren met de boot bezocht. Daar hebben we heerlijk gegeten in een Resort vlakbij de pier en ook lekker gezwommen. Roan is met een speedboot weer teruggegaan naar Pattaya. Hij werd met een waterscooter naar de speedboot gebracht.
Ook de Buddha Hill heb ik samen met Rina Mooij bezocht en we zijn ook de uitkijkheuvel opgereden. Daar waren de Chinezen net rotjes af aan het steken, ze geloven dat ze dan geluk te krijgen.
Deze week hebben we de stapelbedden in de meisjes afdeling nog niet geplaatst, de vaste Thaise klusjesman bij Mercy Pattaya had ze nog maar half voor ons gelakt !
Het olifantendorp bij Pattaya stond ook op het lijstje van de dames, dus zijn we ook daar naartoe gegaan.
Rina Mooij is met een olifant het meertje in gegaan , maar ik vond het water niet schoon genoeg !
(Op de laatste video zie je hoe ze een bad neemt samen met de olifant.)