Werken aan de klerenkasten. - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Werken aan de klerenkasten. - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Werken aan de klerenkasten.

Door: Leen Guijt

Blijf op de hoogte en volg Leendert

26 Januari 2014 | Thailand, Pattaya

Afgelopen week heb ik 4 dagen kunnen werken bij het Kinderhuis van Mercy Pattaya. De frames voor 8 kasten zijn nu klaar, als het goed is heb ik volgende week een hulp erbij om de kasten in elkaar te zetten.
Vrijdag had mijn chauffeur Richard een vergadering, dus kon hij mij niet ophalen.
Deze dag ben ik naar de markt en het strand gegaan en heb daar lekker in de zee gezwommen.
Zaterdag hadden de Kinderen van het Kinderhuis een uitje naar de dierentuin van Sattahip.
Zondag ben ik naar de Internationale kerk gegaan en hebben we een mooie dienst gehad, een vrouw en 4 mannen gaven hun hart aan Jezus.
Deze zondag hebben we daar de verjaardagen van alle leden van de kerk gevierd die in januari jarig zijn. Daar was ik dus ook bij ! We kregen die zondag ook gebak bij de koffie.
Voor Min en Mon is het de laatste weekend dit jaar dat ze hun moeder zien in Thailand.
Volgende week vliegt ze weer terug naar Oostenrijk om daar te werken.
We hebben de kinderen weer terug gebracht naar het Kinderhuis van Thrive Rescue in Jomtien.
Min en Mon willen elk weekend bij ons in Naklua komen logeren !
Misschien is er iets te regelen met Jenifer Kraus en Jeremy Kraus , de moeder en de vader van het Kinderhuis.