Met 3 uur vertraging op Schiphol aangekomen. - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Met 3 uur vertraging op Schiphol aangekomen. - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Met 3 uur vertraging op Schiphol aangekomen.

Blijf op de hoogte en volg Leendert

10 Juni 2014 | Thailand, Pattaya

Dinsdagavond was er een afscheidseten bij Rung, de weduwen Thumb en Lee, die in de buurt wonen, waren erbij uitgenodigd.
We hebben de zeevis die Mike de Engelsman de vorige nacht gevangen had lekker opgepeuzeld. De vis was heerlijk vers !
Mike was 's avonds met een visser in een klein bootje vanaf het strand van Naklua de zee opgegaan , met een lamp op een accu bij zich, om de vissen te lokken en zelf ook wat licht te hebben. Hij had die nacht 3 grote vissen gevangen.
Nadat ik om 10.30 uur mijn buik rond gegeten had, stond de taxi voor de deur die me naar het vliegveld van Bangkok zou brengen.
Dat ging vrij voorspoedig , bij de tolhuisjes op de snelweg stonden wel soldaten maar die hadden zeker het bevel gekregen om de toeristen ongestoord door te laten gaan. De legerleiding heeft wel door dat je de toeristen vriendelijk moet behandelen willen ze nog een keer terug komen !
De vlucht om 3 uur 's nachts met Etihad naar Abu Dhabi verliep heel goed, ik had een rij van 3 stoelen voor mijzelf ! Daar ben ik languit op gaan liggen slapen en het was al licht toen ik wakker werd.
Na 3 uur wachten kon ik in Abu Dhabi op het vliegtuig naar Amsterdam stappen waar de stuwardes mij twee vegetarische maaltijden voorschotelde Lekker !.
Om halfeen stond ik op Schiphol waar ik de trein nam naar Harderwijk en vandaar de bus naar de rotonde bij de dijk, die 3 km verwijderd is van het bungalowpark De Bremerberg De laatste kilometers ben ik mee-gelift met een jongen die in een aardappel-vrachtwagen reed en daarna op de Bijsselseweg met een Duitse dame die ook in het Bungalowpark een huisje heeft en ik ben toen keurig bij mijn eigen huisje afgezet.
Daar heb ik wat uit de diepvries gegeten en ben daarna om 19 uur naar bed gegaan, voor mij was het natuurlijk 5 uur later ! Dus middernacht !
Deze jetlag heb ik de afgelopen week weggeslapen en zo kon ik zaterdag naar een open dag in Biddinghuizen om daar bij de ijsbaan naar varende modelboten te gaan kijken !
Toen ontmoette ik ook Sierk Wiersma met Wilma, waar ik mee gesproken heb, terwijl het vaarmodellen gebeuren om ons heen gewoon doorging.
Zondag ben ik naar de dienst van de nieuwe Evangelische Gemeente in Biddinghuizen gegaan, daar waren de mensen blij me weer te zien na een half jaar en vroegen mij om de volgende keer te vertellen over mijn belevenissen in Thailand.

  • 10 Juni 2014 - 19:27

    Gerrit Van De Velde:

    Sorry, ik had je wel willen halen maar ik had al ander afspraken.
    Na je verslag gelezen te hebben, vraag ik mij wel af hoveel je aangekomen bent.
    Hopelijk gauuw tot ziens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leendert

Samen met mijn kleindochter Sefanja op het strand van Katwijk aan Zee.

Actief sinds 15 Juli 2010
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 113674

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 13 September 2012

Pattaya for ever !

21 Maart 2012 - 31 Mei 2012

Even terug in Nederland

Landen bezocht: