Wennen aan de temperaturen in Nederland. - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Wennen aan de temperaturen in Nederland. - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Wennen aan de temperaturen in Nederland.

Door: Leen Guijt

Blijf op de hoogte en volg Leendert

16 Juni 2014 | Nederland, Biddinghuizen

Het is wel een overgang van bijna 40 graden in Thailand tot 15 graden op Schiphol ! De volgende dag was ik dan ook snipverkouden !
Gelukkig bleef de zon wel schijnen dus kon ik in mijn tuin het gras maaien en de takken van de struiken snoeien.
Na een week was ik gelukkig van mijn verkoudheid en mijn jetlag af !
Dat Pinksterweekend was er een Opwekkings bijeenkomst naast Walibi Flevo op het evenementen terrein waar 60000 mensen aanwezig waren.
Het weer was ook heerlijk op dat Pinkster Weekeind, zonnig en meer dan 25 graden !
Op woensdag wilde ik bij de bank in Dronten wat regelen en daarna besloot ik om bij Petra, die daar woont, een kopje thee te gaan drinken.
Daar trof ik alleen haar dochter Annika aan met haar peuter Semmy en we zijn toen achter het huis, in de zon, thee gaan drinken.
Petra was blij verrast toen ze thuiskwam en mij zag ! We hebben wat bij-gekletst en toen ben ik weer op de fiets naar Biddinghuizen toe gegaan.
Daar zag ik dat het er een kleine Kermis was en heb ik bij Lidl wat boodschappen gedaan. Onderweg heb ik nog een paar foto's genomen van een paar vlaggen die om verschillende redenen waren uitgestoken.
Ook vond ik het leuk een paar veulentjes die in de wei stonden te fotograferen en heb ik de pony waar ik iedere keer langs fiets als ik boodschappen ga doen op de foto gezet.

  • 16 Juni 2014 - 15:36

    Leen Guijt:

    Hoi Gerrit, gelukkig ben ik afgevallen, ik weeg nu 88 kilo ! Dat komt omdat ik 's morgens alleen maar fruit eet en 'middags rijst met vis of vlees neem en 's avonds gekookte groenten of groentesoep op mijn bord schep. Brood, aardappelen en meelproducten eet ik niet meer.
    Verder drink in minstens twee liter water per dag en ik begin de dag met twee glazen met warm water waarna ik 45 minuten wacht voor ik aan mijn fruit begin.
    Dat is voor mij iets wat ik makkelijk kan volhouden, in het water doe ik meestal wat vers geperst citroensap voor de smaak. Groeten van Leen.

  • 16 Juni 2014 - 19:59

    Leen Keur:

    Het vlat niet leen om het buikje in bedwang te houden als er zoveel lekkers is .gr leen

  • 17 Juni 2014 - 17:01

    Leendert Guijt:

    Hoi Annika, sorry hoor ! Ik had er niet bij nagedacht ! Hopelijk is het nu in orde. Lieve groet, Leen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leendert

Samen met mijn kleindochter Sefanja op het strand van Katwijk aan Zee.

Actief sinds 15 Juli 2010
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 113682

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 13 September 2012

Pattaya for ever !

21 Maart 2012 - 31 Mei 2012

Even terug in Nederland

Landen bezocht: