Bezoeken afleggen en bezig zijn. - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Bezoeken afleggen en bezig zijn. - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Bezoeken afleggen en bezig zijn.

Door: Leen Guijt

Blijf op de hoogte en volg Leendert

24 Juli 2014 | Nederland, Biddinghuizen

Vorige zondag en afgelopen zondag heb ik in de evangelie gemeenten Biddinghuizen en Kampen mijn verhaal over Pattaya en het Kinderhuis mogen vertellen. Op een memory-stick had ik een stuk of 10 foto's gezet, zodat ik er ook wat bij kon laten zien.
De mensen vonden het heel leuk om te horen en te zien.
Op de terugweg van Kampen heb ik wat foto's gemaakt bij de Roggebot sluis en bij de Oase waar ik op het terras een Magnum gegeten heb omdat het vrij warm was die dag.
Deze week ben ik bezig met het schuurtje van John waar een nieuw dak op moet. Hij helpt mij daarbij, we doen rustig aan en houden lange pauzes waarbij John mij verhalen verteld over zijn werk als ingenieur bij de Shell, onder andere in Indonesie en Malysie.
Zo zijn mijn gedachten toch dicht bij Thailand.