Op bezoek bij Anouschka en Jeroen. - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Op bezoek bij Anouschka en Jeroen. - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Op bezoek bij Anouschka en Jeroen.

Door: Leen Guijt

Blijf op de hoogte en volg Leendert

04 Augustus 2014 | Nederland, Biddinghuizen

Vorige week heb ik een wespennest dat aan de binnenkant van de schuurdeur hing verwijderd. Toen de wespen het nest een maand geleden gingen bouwen heb ik gezegd dat ze mochten blijven als ze me maar niet gingen steken.
Vorige week hebben ze me twee keer gestoken, dus heb ik s'nachts het nest volgespoten met insecten gif en dat de voldende dag nog eens herhaald en toen waren alle wespen dood. Eigen schuld, dikke bult !Afgelopen zondag ben ik samen met John naar Putten gereden waar we een bezoek gebracht hebben aan Anouschka en Jeroen.
We hebben van Anouschka's heerlijke eigen gebakken brood gegeten en hebben daarna een wandeling gemaakt over het terrein van de boerderij.
Daar stonden de paarden in de wei, met dekens om voor de vliegen die dit jaar een ware plaag zijn voor de paarden.
Lita, het ondervoedde paard, da ze vorige herfst gekocht hadden was heel goed opgeknapt en stond er glanzend bij.
Nadat ik wat foto's gemaakt had van de paarden en de hond Hunter gingen we de stallen bekijken van de paarden bij de buurman.
Het zijn mooie stallen die ze mogen gebruiken en naast de stallen is een overdekt zwembad wat Jeroen en Anouschka willen benutten op 2e kerstdag met het familie-dinner.
Waarschijnlijk ben ik dan weer in Thailand.

  • 13 Augustus 2014 - 16:23

    Leendert Guijt:

    De video wil niet lukken, ik heb het nu 2 keer geprobeert en geef het op.
    Morgen zet ik er een nieuwe aflevering op. Het is hier mooi weer, ik ga een eindje fietsen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leendert

Samen met mijn kleindochter Sefanja op het strand van Katwijk aan Zee.

Actief sinds 15 Juli 2010
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 113685

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 13 September 2012

Pattaya for ever !

21 Maart 2012 - 31 Mei 2012

Even terug in Nederland

Landen bezocht: