Bruiloft van Christa en Pascal. - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Bruiloft van Christa en Pascal. - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Bruiloft van Christa en Pascal.

Door: Leen Guijt

Blijf op de hoogte en volg Leendert

20 Augustus 2014 | Nederland, Biddinghuizen

Op 11 augustus was ik uitgenodigd voor de bruiloft in Alkmaar.
Gelukkig kon ik met Jeroen meerijden in zijn nieuwe lease-bak.
Er was nog net 1 plaatsje bij Christa's huis waar we even konden parkeren maar we moesten snel naar een parkeer garage in het centrum van Alkmaar. De andere bruiloftgasten gingen lopen naar het oude stadhuis, ik had een beetje last van mijn linker knie maar gelukkig kon ik in het stadhuis met de lift naar de tweede etage waar de trouwzaal was.
Nadat Christa en Pascal het Ja-woord uitgesproken hadden gingen we te voet naar een platte rondvaartboot waar de koffie en appelpunten al op de tafeltjes stonden. We voeren rond in de grachten en kanalen in het centrum van Alkmaar.
Sommige bruggetjes waren zo laag dat iedereen moest bukken, de kinderen vonden het prachtig en probeerden steeds de onderkant van de bruggen aan te raken met hun handen.
Het was zonnig weer maar er stond een strakke westen wind, Christa had een rood jasje aangetrokken voor de kou.
Na de rondvaart liepen we naar het eet-cafe van de zus van Pascal, tegenover de oude kerk in het centrum.
De kinderen konden mooi spelen op het oude kerkplein terwijl de ouderen zich het eten lieten smaken.
Christa en een vriend van Christa hielden een toespraak en daarna bracht de rood-harige ceremoniemeester een dronk op het nieuwe echtpaar uit.
Toen was het voor mij en Jeroen en Anouschka weer tijd om naar de parkeergarage te gaan waar we nog even praatten met Evelien en Evert. Het was al donker toen ik thuis was.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leendert

Samen met mijn kleindochter Sefanja op het strand van Katwijk aan Zee.

Actief sinds 15 Juli 2010
Verslag gelezen: 507
Totaal aantal bezoekers 113655

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 13 September 2012

Pattaya for ever !

21 Maart 2012 - 31 Mei 2012

Even terug in Nederland

Landen bezocht: