Weer grootvader geworden ! - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Weer grootvader geworden ! - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Weer grootvader geworden !

Door: Leen Guijt

Blijf op de hoogte en volg Leendert

07 September 2014 | Nederland, Biddinghuizen

Afgelopen maand heb ik er weer een kleinzoon bij gekregen. Het is een jongen en hij heet Tobias. Mijn jongste dochter Danielle en haar man Arno waren heel blij, want ze hadden al twee meisjes !
Die spelen nu heel vaak met de baby en willen dat hij vlug gaat kruipen zodat ze nog meer met hem kunnen spelen.
Ik ben met de trein naar Zwolle toe gegaan zodat ik mijn kleinzoon in mijn armen kon houden. Daarna hebben Rina en Roan mij opgehaald en heb ik daar met Roan over Thailand gepraat.
Hij woont tegenwoordig in Bangkok waar hij een appartement huurt. Daar vandaan kan hij werken voor zijn eigen zaak die hij in Hong Kong gevestigd heeft, MRMEDIA.COM
Hij vertelde dat hij er niets merkt dat de soldaten nog steeds de macht hebben in Thailand en dat dus de krijgswet daar nu nog in werking is.
Voor de zekerheid wil ik liever dat er weer een burger-regering in Thailand komt en er weer een normale burger-wet in werking is, dan pas ga ik weer een ticket naar Bangkok boeken.

  • 08 September 2014 - 08:37

    Danielle:

    Hoi pa. Leuke foto's! Liefs danielle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leendert

Samen met mijn kleindochter Sefanja op het strand van Katwijk aan Zee.

Actief sinds 15 Juli 2010
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 113675

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 13 September 2012

Pattaya for ever !

21 Maart 2012 - 31 Mei 2012

Even terug in Nederland

Landen bezocht: