Een grote gebeurtenis ! - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Een grote gebeurtenis ! - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Een grote gebeurtenis !

Door: Leen Guijt

Blijf op de hoogte en volg Leendert

15 September 2014 | Nederland, Biddinghuizen

We boffen de laatste tijd wel met het weer in Nederland ! Zo kunnen we lekker klussen aan de bungalow van John. Daar is nog aardig wat werk te doen en dat kunnen we dan mooi afmaken !
Afgelopen zondag hadden we een bijzondere samenkomst in de Evangelische Gemeente Biddinghuizen. Een van de mensen die in het dorp woont liet zich dopen in de vijver achter de Kinderboerderij De Scharrelberg.
Harm had de moed om zich alleen te laten dopen, zodat hij zijn oude leven in het water kon begraven en in een nieuw leven verder kan gaan.
We hadden prachtig weer erbij en zijn daarna weer naar Het Koetshuis gegaan waar we soep kregen en we ook gebak gegeten hebben. Het was een feestelijke dag !

• 16 September 2014 - 12:57

Leendert Guijt:

Er is iets mis bij de server ! De foto's kunnen nu niet worden geplaatst.
    Morgen probeer ik het weer.