Active dag op het evenementen terrein - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Active dag op het evenementen terrein - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Active dag op het evenementen terrein

Door: Leen Guijt

Blijf op de hoogte en volg Leendert

29 September 2014 | Nederland, Biddinghuizen

Gisteren kwamen Jonathan en Evert bij mij op bezoek, ze wilden 12 km. gaan lopen in het bos naast het evenementen terrein bij Walibi.
Het was een baan die Mud Masters had uitgezet en daarin waren veel natte hindernissen waar zij doorheen moesten. Er waren veel mensen op af gekomen , Evert en Jonathan hadden startnummers die boven de 10.000 kwamen en zij moesten om 15.30 uur starten.
Het weer was prachtig ! Zonnig en droog en 20 graden, er waren mensen vanuit het hele land naar het evenement toegekomen.
De reclame was op het facebook gedaan waar je je ook op kon geven, de kaarten waren uitverkocht !
De jongens gingen met de auto naar Walibi en ik ging met de fiets, we waren tegelijk op het parkeerterrein omdat ik met de fiets de weg af kon snijden door het bos.
Bij de start heb ik ze aangemoedigd en omdat ik niet meerdan 2 uur wilde wachten bij de finish ben ik weer teruggefietst naar mijn bungalowtje op de Bremerberg.

  • 30 September 2014 - 08:24

    Danielle:

    Leuk pa! Heb je er geen foto's van? Haha...ben ik niet gewend van jou. Overal wel een kiekje van. Verder alles goed in Biddinghuizen? Hier alles goed met ons. Tobias is alweer vier weken. Groetjes en liefs danielle

  • 30 September 2014 - 12:47

    Leendert Guijt:

    Hoi Danielle, de foto's zijn door een stroomstoring terecht gekomen bij het reisverslag : Een grote gebeurtenis. ( links van de pagina bij reisverslagen)
    Misschien dat ik ze nog op deze pagina krijg ! Lieve groeten van Pa Guijt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leendert

Samen met mijn kleindochter Sefanja op het strand van Katwijk aan Zee.

Actief sinds 15 Juli 2010
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 113703

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 13 September 2012

Pattaya for ever !

21 Maart 2012 - 31 Mei 2012

Even terug in Nederland

Landen bezocht: