Mudmasters op het evenementen-terrein bij Walibi. - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Mudmasters op het evenementen-terrein bij Walibi. - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Mudmasters op het evenementen-terrein bij Walibi.

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leendert

30 September 2014 | Nederland, Biddinghuizen

Jonathan en Evert kwamen zondagmiddag bij mij op bezoek. Ze wilden een Mud Masters-race lopen van 12 km. op het evenemententerrein bij Walibi.
Ze hebben zich bij mij op het terras omgekleed en we hebben daarna nog even gebabbeld, ze wilden alleen water drinken om zich zo voor te bereiden op de loop door de modder.
Zij zijn in de auto van Evet naar Walibi gereden, ik ging met de fiets door het bospad er naar toe. We kwamen tegelijk op het parkeerterrein aan !
De jongens gingen hun startnummer halen , het bleek een nummer boven de 10.000 te zijn !
Zelf was ik alvast naar de start gelopen zodat ik een video van hen kon maken tijdens het rennen. Het was fijn om ze aan te moedigen toen ze voorbij kwamen.
Omdat de race meer dan twee uur duurde en ze pas om 15.30 uur gestart waren ben ik weer op de fiets naar mijn bungalowtje gegaan.

• 05 Oktober 2014 - 16:50

Leendert Guijt:

De video die ik gemaakt heb van Evert en Jonathan is door problemen bij de server pas volgende week te zien !

• 18 Oktober 2014 - 14:27

Jonathan:

Tof Pa! Leuk om foto's te hebben :-)
    Volgend jaar weer!

-x- joni

• 27 Oktober 2014 - 16:13

Leendert Guijt:

De video van Mud Masters is geplaatst ! Jonathan loopt in een blauw shirt en Evert heeft een rood shirt aan.