Trip naar Katwijk met Jonathan. - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Trip naar Katwijk met Jonathan. - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Trip naar Katwijk met Jonathan.

Door: Leen Guijt

Blijf op de hoogte en volg Leendert

05 November 2014 | Nederland, Biddinghuizen

Afgelopen vijdag ben ik met Jonathan en zijn dochtertje Suus meegereden naar Katwijk. Daar hebben we bij mijn broer Leo een broodje gegeten, zijn vriendin Josefine was er niet.
Zij is op vrijdag altijd bezig in de voedselbank van Katwijk om daar voedselpakketten klaar te maken en uit te delen.
Na het eten zijn we naar Kimberly en Marc gegaan in hun nieuwe huis op de Mercurius om hun zoontje Matteas te zien. Het is mijn eerste achterkleinkind, waar blijft de tijd !
Matteas is een goedlachse en gezonde Hollandse baby, die veel plezier had toen wij hem bezochten. Kimberly loopt nog in de ziektewet omdat ze diverse operaties moest ondergaan na de bevalling, de genezing gaat lanzaam.
Omdat ik geen verbinding kon krijgen met de telefoon van Marjan en Gerrit zijn we naar het strand gegaan.
Suus vond het daar prachtig, vooral de paarden die op het strand liepen trokken haar belangstelling.
Ze moest er natuurlijk eentje aaien en omdat ze laarsjes aan had ook even in de zee lopen.
We zijn daarna op de Boulevard bij de vuurtoren een lekkerbekje gaan halen en toen heeft Jonathan mij weer thuis gebracht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leendert

Samen met mijn kleindochter Sefanja op het strand van Katwijk aan Zee.

Actief sinds 15 Juli 2010
Verslag gelezen: 549
Totaal aantal bezoekers 113687

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 13 September 2012

Pattaya for ever !

21 Maart 2012 - 31 Mei 2012

Even terug in Nederland

Landen bezocht: