De dagen worden weer langer. - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu De dagen worden weer langer. - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

De dagen worden weer langer.

Door: Leen Guijt

Blijf op de hoogte en volg Leendert

23 December 2014 | Nederland, Biddinghuizen

In het bungalowpark De Bremerberg gebeurt er in deze dagen niet zoveel, afgezien dan van een enkele klaverjas- of bingo avond.
In de omgeving zijn de borden van de bushalte Bremerberg weggehaald, die worden in 2015 voor de Pasen weer neergezet als Walibi dan open gaat.
Het vervoersverbod als voorzorgsmiddel tegen de vogelziekte is gisteren opgeheven, dat heeft gegolden vanaf Dronten tot 20km oostenlijk in Gelderland.
Op eerste Kerstdag hebben we een samenkomst in het Koetshuis in Biddinghuizen van de Evangelische Biddinghuizer Groep.
Gisteren heeft mijn thuis-kapster Ramona mijn haar weer onderhanden genomen, dus ik zie er netjes uit met de Kerst.
Morgen nog even boodschappen doen voor de Kerst, dan kan ik genieten van het lekkers op Kerst-avond.
Prettige Kerstdagen allemaal !

  • 23 December 2014 - 16:56

    Minne En Adry:

    Hallo, Leen,

    We stuurden een kerstgroet naar je mailadres, maar dat is veranderd want we kregen hem terug (ik meen dat je dat wel eens doorgegeven hebt, maar heb dat niet direct vastgelegd klaarblijkelijk).

    Bij deze dan onze kerstgroet, het leuke plaatje kan er helaas niet bij, maar die stuur ik je wel als je me het goede mailadres (nogmaals) doorgeeft.

    Met de Kerst zien we je dus niet in Kampen, we zeggen dan maar: goede kerstdagen gewenst, hartelijke groet en tot ziens in 2015!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leendert

Samen met mijn kleindochter Sefanja op het strand van Katwijk aan Zee.

Actief sinds 15 Juli 2010
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 113693

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 13 September 2012

Pattaya for ever !

21 Maart 2012 - 31 Mei 2012

Even terug in Nederland

Landen bezocht: