Het is hier al zo warm als in de zomer ! - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Het is hier al zo warm als in de zomer ! - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Het is hier al zo warm als in de zomer !

Door: Leen Guijt

Blijf op de hoogte en volg Leendert

17 Maart 2014 | Thailand, Pattaya

Aangezien het gisteravond hier druk was op het internet en de verbinding geregeld uitviel ben ik naar de Nederlandse zender BVN gaan kijken.
Daar kan je een dag later dan het uitgezonden wordt in Nederland een paar geselecteerde uitzendingen bekijken. Dus heb ik studio sport gezien en dokter Deen, dat is wel een leuke serie daar op het knusse Ameland.
Het is nu 5.30 uur in de morgen nu ik dit schrijf en de internetverbinding is op dit moment stabiel.
De werkzaamheden bij het Kinderhuis zijn nu meer gespitst op de veiligheid van het gebouw. Rick, de lasser is bezig met de toegangen van de keuken en de veranda achter het huis te beveiligen door er stalen toegangspoorten in te zetten.
Er zijn nl. vorige maand twee kinderen 's nachts het Kinderhuis uit gegaan, doordat je de aluminium deuren, aan de achterkant van het gebouw, van binnen heel eenvoudig van het slot af kan halen en dan door de keuken heen naar buiten kunt gaan.
Deze uitgangen worden nu dus afgesloten door die stalen poorten.
De Engelsman Dave heeft de kasten gelakt, nu kan ik ze afmonteren zodat ze in de slaapzalen van de kinderen neergezet kunnen worden.
We hebben twee nieuwe vrijwilligers uit Amerika erbij gekregen, een man uit Ontairio en een man uit Missisippi, ze hebben het nieuwe magazijn gewit dat onder de overkapping gebouwd is.
De temperaturen beginnen, net als bij jullie in Nederland, hier ook al vroeg in het jaar op te lopen, het is hier nu al 35 graden !
Maar ondanks dat, is Richard ziek geworden en hopen we donderdag, als hij beter is, samen met hem weer bij het Kinderhuis aan het werk te kunnen gaan !

• 18 Maart 2014 - 09:08

Leen Guijt:

Op facebook gevonden : Jezus is een "Selfie" van God.