Pattaya for ever ! - Reisverslagen van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Pattaya for ever ! - Reisverslagen van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Pattaya for ever !

Doordat ik de bovenste verdieping van het huis van mijn vriendin Rung mag huren, kan ik nu langere tijd in Thailand blijven om daar te proberen in te burgeren.
Natuurlijk ga ik eerst kijken bij de Nederlandse club hier in Pattaya, die uit 350 personen bestaat.
Ook zoek ik contact met de stichting Tamar, die door Nella Davidse (een Nederlandse) opgericht is en zich in Soi 6 van de Sea Road bevind. (Soi=zijstraat)
Het Cristelijke Mercy Center in Pattaya, dat opvanghuizen voor weeskinderen en alleenstaande vrouwen met hun kinderen beheerd, kan mij ook wel gebruiken als vrijwilliger!

Recente Reisverslagen:

23 December 2014

De dagen worden weer langer.

23 December 2014

De dagen worden weer langer.

05 November 2014

Trip naar Katwijk met Jonathan.

21 Oktober 2014

Open dag in B' huizen.

30 September 2014

Mudmasters op het evenementen-terrein bij Walibi.
Leendert

Samen met mijn kleindochter Sefanja op het strand van Katwijk aan Zee.

Actief sinds 15 Juli 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 113718

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 13 September 2012

Pattaya for ever !

21 Maart 2012 - 31 Mei 2012

Even terug in Nederland

Landen bezocht: