Demonstreren tegen geluidsoverlast - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Demonstreren tegen geluidsoverlast - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Demonstreren tegen geluidsoverlast

Door: Leen Guijt

Blijf op de hoogte en volg Leendert

25 Juni 2014 | Nederland, Biddinghuizen

Gisteravond ben ik samen met Ineke in haar auto naar de Meerpaal in Dronten gereden om me te laten voorlichten door o.a. mijnheer Alders.
De plannen over de uitbreiding van het vliegveld van Lelystad waren niet zo leuk voor Biddinghuizen !
De vliegtuigen zouden recht over het dorp Biddinghuizen gaan opstijgen, wat natuurlijk veel geluidsoverlast zou veroorzaken.
Maar op deze avond werd duidelijk dat de vliegtuigen een bocht zouden maken vanaf het vliegveld en tussen Oost Biddinghuizen en ons Bungalowpark door zouden gaan vliegen en dan pas aan de Noordkant van Elburg zouden gaan stijgen.
Daar gaat dus het meeste lawaai komen ! De mensen die daar wonen zijn er niet blij mee en zullen waarschijnlijk ook gaan protesteren. Iets waar ze nog tot 31 juli de tijd voor hebben.
Aan minheer Alders heb ik nog gevraagd waar toch dat oude plan gebleven was om Schiphol in de Markerwaard uit te breiden. Hij draaide er eerst nogal omheen maar hij moest later toegeven dat om dat plan uit te voeren er geen geld genoeg was..
Dus nu zullen de mensen in Flevoland en omgeving de overlast van de uitbreiding van het vliegveld Lelystad moeten ondergaan als het plan half november goed gekeurd word door de regering.
Voor mij is het ook niet leuk, want ik ben hier gaan wonen voor de rust en de ruimte hier bij het Randmeer.

  • 25 Juni 2014 - 17:11

    Leendert Guijt:

    Hallo mensen, mijn nieuwe mobielnr. is 0616795967 , mijn oude nummer 0683389982 is hopelijk volgende week weer geldig. Ik hou deze twee nummers dit jaar omdat ik eerst wegwijs moet zien te worden op mijn nieuwe smart-phone.
    Hartelijke groet van Leen Guijt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leendert

Samen met mijn kleindochter Sefanja op het strand van Katwijk aan Zee.

Actief sinds 15 Juli 2010
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 113747

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 13 September 2012

Pattaya for ever !

21 Maart 2012 - 31 Mei 2012

Even terug in Nederland

Landen bezocht: