Er is weer wat te doen. - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Er is weer wat te doen. - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Er is weer wat te doen.

Door: Leen Guijt

Blijf op de hoogte en volg Leendert

14 Juli 2014 | Nederland, Biddinghuizen

Rung berichte mij dat ze in Thailand ook keek naar de wedstrijden van het Nederlandse elftal
.Ze vondt het mooi dat Nederland de derde plaats bereikt heeft in de WK. Ze vond Kuyt een goede voetballer, ik berichte haar dat hij ook uit Katwijk komt net als ik.
Na de voetbalwedstrijden gezien te hebben ben ik de volgende dag bij mijn vriend John in Biddinghuizen langs geweest om te horen wat hij van plan is met zijn bungalow in ons bungalowpark.
De overkapping waar ik verleden jaar aan bezig geweest was stond er nog net zo bij als toen ik januari naar Thailand vertrok.
Maar eerst wil hij het kruip-luik onder zijn bungalow dat door de vele regen in de lente helemaal verzakt was weer door mij in orde laten maken. Vandaag ben ik er aan begonnen, voor hem is het geen doen meer, hij is vorige week 87 jaar geworden !
Zondag heb ik mijn verhaal over mijn werk in Thailand kunnen vertellen in de Evangelische gemeente in Biddinghuizen.
Een USB stick met een stuk of 8 foto's had ik meegenomen zodat er ook wat te zien was van het kinderhuis in Thailand.
Ook heb ik een afbeelding laten zien van de Nederlandse Nella Davidse met haar geadopteerde zoon Hero en een jonge olifant.
Nella doet ook goed werk in Thailand onder de prostituees in Pattaya.
De mensen vonden het een leuk verhaal over Thailand !