Het koude Holland - Reisverslag uit Bang Lamung, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Het koude Holland - Reisverslag uit Bang Lamung, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Het koude Holland

Door: leendertguijt

Blijf op de hoogte en volg Leendert

25 Januari 2013 | Thailand, Bang Lamung

De Hollandse winterkou heeft ook toegeslagen in Biddinghuizen !
Het is gaan sneeuwen en het is overal een sprookjesachtig landschap, leuk om te zien, maar wel frisjes !
De boerderij van Jeroen en Anouschka bij Putten is gelukkig op tijd afgemaakt door de dak-bedekkers uit Litouwen.
Ook het nieuwe treinstation was klaar voor 12-12-2012 en dus heeft de koningin het station geopend en mochten er schoolkinderen uit Dronten met haar meerijden in de trein naar Zwolle.
Daar mochten ze gedichten die ze zelf gemaakt hadden op school, aan haar voorlezen.
In Putten was het ook mogelijk om te schaatsen en men bewerkte ijs-klompen met de beitel en de kettingzaag.
Eind januari is het afgelopen met het winterweer en kunnen we weer gaan fietsen in de omgeving.