Sportieve dag op het evenementen-terrein - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Sportieve dag op het evenementen-terrein - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Sportieve dag op het evenementen-terrein

Door: Leen Guijt

Blijf op de hoogte en volg Leendert

28 September 2014 | Nederland, Biddinghuizen

Vandaag kwamen Jonathan en Evert bij mij op bezoek. Ze wilden 12 km. lopen op een hindernisbaan naast het evenemententerrein bij Walibi.
Het was een baan met veel natte hindernissen en hij werd Mud Masters genoemd, Evert en Jonathan hadden nummers boven de 10.000.
Er waren veel mensen die zich voor Mud Masters ingeschreven hadden via Facebook , bij het bord van het Evenementen-terrein was er niets van te zien.
Volgens Jonathan was dat ook niet nodig omdat de reclame allemaal op het internet gebeurt tegenwoordig.
Het weer was prachtig, zonnig en droog en 20 graden !
Evert en Jonathan gingen in Everts auto naar Walibi en ik op de fiets.
We kwamen tegelijk op het evenemententerrein aan omdat ik met de fiets over het bospad gegaan was.
Bij de start heb ik ze aangemoedigd en daarna ben ik weer op de fiets naar mijn bungalow gegaan, omdat ik geen zin had om meer dan twee uur te wachten tot de jongens weer terug zouden zijn.
Met Jonathan heb ik afgesproken dat we aanstaande zaterdag samen met Suus naar Katwijk zullen gaan. Daar kunnen we misschien Kimberly bezoeken die al een paar maanden een baby heeft.

• 28 September 2014 - 18:11

Leendert Guijt:

De foto's zijn niet geplaatst, morgen maar weer proberen !

• 30 September 2014 - 08:25

Danielle:

Oh..haha...lees ik hier dat de foto's nog komen. Groetjes!