Eindelijk lente in Nederland. - Reisverslag uit Bang Lamung, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Eindelijk lente in Nederland. - Reisverslag uit Bang Lamung, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Eindelijk lente in Nederland.

Blijf op de hoogte en volg Leendert

03 Mei 2013 | Thailand, Bang Lamung

Het barre winterweer is voorbij, de lente begint eindelijk door te breken !
De temperatuur is rond de 15 graden met veel zon.
Het is lekker weer om een stuk te fietsen in de omgeving.
In Biddinghuizen zie je ziet de bloemen al boven de grond uitkomen.
Ook in het bos wordt het groener en komen de blaadjes te voorschijn
Leuk ook om naar de verjaardag van mijn kleinkind Sefanja in Zwolle te gaan.
Ze had naast een paar kleine cadeautjes van haar moeder en haar tantes en ooms ook een nieuwe fiets gekregen.
Ze was er heel blij mee en liet vol trots zien dat ze al goed kon fietsen.
Afgelopen weekend hebben mijn kinderen een nieuwe vloer in mijn bungalowtje gelegd en ook een grote voorjaarsschoonmaak gehouden. Super !
Bij de opruiming kwam een bordje uit Thailand tevoorschijn.
Dat heb ik laten maken toen ik een paar jaar geleden op Koh Chang was, nadat ik naar een eilandje in de buurt geweest was waar ik helemaal alleen in een kleine baai kon snorkelen.
De vissen vonden het niet leuk toen dat ik geen brood bij mij had, ze begonnen aan de haartjes van mijn benen te trekken om te zien of ze die konden opeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leendert

Samen met mijn kleindochter Sefanja op het strand van Katwijk aan Zee.

Actief sinds 15 Juli 2010
Verslag gelezen: 860
Totaal aantal bezoekers 113715

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 13 September 2012

Pattaya for ever !

21 Maart 2012 - 31 Mei 2012

Even terug in Nederland

Landen bezocht: