Boeddha Hill en Pupees verjaardag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Boeddha Hill en Pupees verjaardag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Boeddha Hill en Pupees verjaardag

Door: Leendert

Blijf op de hoogte en volg Leendert

17 Juni 2012 | Thailand, Bangkok

Op woensdag 13 juni kwamen we op tijd aan met China Airlines vanuit Amsterdam in Bangkok.
Mijn vriendin Rung was nog in Chiang Mai (Noord Thailand) voor een opleiding in genezend masseren.
Donderdag zijn we met Soulemon in haar auto naar de Boeddha Hill gegaan in het zuiden van Pattaya.
Daar verkochten ze vogeltjes in kleine kooitjes, die je dan bij Boeddha weer los kan laten,zodat ze hun vrijheid weer hebben.
Ook heb ik weer op de gongen geslagen met een houten stok die er in een emmer bij stond.
Vrijdag ben ik gaan zwemmen in de zee.
Daar hebben ze een plastic eiland in zee gelegd waar de reddingsboot in vast ligt.
We hebben samen 's avonds op het terras aan het strand gezeten en allebei een heerlijke coupe ijs gegeten.
Rina had coupe met stukken verse mango en ijs en ik had diverse stukjes verse vruchten met ijs.
Zaterdag was Pupee jarig en werden we uitgenodigd om mee te eten met het feestmaal in het huis van Rung.
De jarige werd helemaal volgehangen met bankbiljetten die aan elkaar geniet werden.
We zijn die dag ook naar de avond-markt geweest op de grens van Pattaya en Naklua.
Zondagnacht is Rung weer thuis gekomen met de bus. (16 uur rijden !)
Zondag ben ik naar de internationale kerk gegaan, daar zag ik weer veel bekende gezichten van mensen, die blij waren om mij weer terug te zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leendert

Samen met mijn kleindochter Sefanja op het strand van Katwijk aan Zee.

Actief sinds 15 Juli 2010
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 113938

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 13 September 2012

Pattaya for ever !

21 Maart 2012 - 31 Mei 2012

Even terug in Nederland

Landen bezocht: