Nog meer toeristische dingen. - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Nog meer toeristische dingen. - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Nog meer toeristische dingen.

Door: Leendert

Blijf op de hoogte en volg Leendert

11 Juli 2012 | Thailand, Pattaya

Vlak bij Pattaya hebben ze ook een Floating Market gebouwd.
De handelswaar wordt daar aangevoerd met orginele Thaise bootjes.
Er zijn heel wat leuke winkeltjes waar je van alles kunt kopen !
Roken is tussen al die houten gebouwen niet toegestaan, behalve op een bank bij de WC´s.
Later zijn we naar de Big C gegaan, dat is een warenhuis in Pattaya waar je ook kan eten. Buiten stonden mooie houtsnijwerken van o.a. paardenhoofden.
Rina en Rina hebben daar ook een leuk Thais jurkje gekocht voor Rina Guijt.
Een paar dagen later heeft Sulemon ons met haar auto naar Bang Sean gebracht, wat verderop langs deze kust.
Daar is een heuvel vol met wilde apen, waar vrouwen mandjes met vruchten voor 20 baht verkopen. Omdat, als je drie mandjes kocht, je maar 50 baht hoefde te betalen, hadden we dus meer dan genoeg uit te delen aan de apen.
Rina Guijt werd in haar vinger gebeten door een grote mannetjesaap.
Daar aan die kust is ook een Chinese Tempel, waar we ook een bezoek aan gebracht hebben.
Om de hoek bij de tempel is een groot bassin waar zeeschildpadden gehouden worden. De oppassers waren net het bassin aan het schoonmaken.
Zondagavond zijn Rina en Roan Mooij naar Nederland terug gevlogen.
Dinsdag heb ik met mijn zus nog een bezoek gebracht aan het Kinderhuis van Mercy Pattaya.
We hebben de kinderen een grote zak met ballonnen gegeven.
Dinsdagavond hebben we mijn zus met de auto naar het vliegveld van Bangkok gebracht en ze is nu veilig weer terug in Nederland.

• 11 Juli 2012 - 14:00

Jonathan:

Hey Pa,

Dus al het bezoek is weer terug naar NL?
    Hopelijk hebben jullie een leuke tijd gehad!

Hier alles ok, Mariek haar buik groeit aardig door!
    X
    Joni

• 11 Juli 2012 - 15:59

Leendert Guijt:

Hoi Jonathan,

Ja ze hebben een prachtige tijd gehad hier, niet te veel zon maar ook niet te veel regen.
    (het is nu in het regenseizoen hier) De temperaturen zijn ondanks dat toch nog rond de 30 graden !
    Ze hebben wel een hele cultuurshock ondergaan, de Thaise (sex)moraal is natuurlijk heel verschillend dan in Nederland. Hier gaat alles om relaties en niet om materiele dingen,zoals in Nederland.
    Ze genieten hier veel meer van het leven met elkaar en morgen is een andere dag !

Gelukkig dat alles goed gaat met de buik van Marieke ! Lieve groet voor haar en jou van Pa Guijt.

• 13 Juli 2012 - 03:40

Leen Guijt:

Als je een leuke markt wil zien langs de treinrails kijk dan op You Tube : Dangerous Meaklong Train Track Market