Nog vier dagen en ik sta weer op Schiphol..... - Reisverslag uit Bang Lamung, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Nog vier dagen en ik sta weer op Schiphol..... - Reisverslag uit Bang Lamung, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Nog vier dagen en ik sta weer op Schiphol.....

Blijf op de hoogte en volg Leendert

09 September 2012 | Thailand, Bang Lamung

Op donderdagmorgen 13 september om 9.15 uur hoop ik weer op Nederlandse grond te staan. Misschien pak ik van die mooie nazomer bij jullie nog een paar goede dagen mee.
Hier in Thailand is het nu toch ook regenseizoen, het regent dan wel niet elke dag maar het is wel bewolkt.
Afgelopen week ben ik maar twee keer wezen zwemmen in de zee omdat het strand natgeregend was en er ook geen zon scheen.
Maandag en dinsdag heb ik nog gewerkt bij Nick en de rest van de dagen was ik vrij omdat de rolstoel van de half verlamde Thaise dame nog niet aangekomen was uit Engeland.
Als we de maat van de rolstoel niet weten gaan we ook de deur van het Thaise huisje niet verbreden, heb ik samen met Richard afgesproken.
We willen boter bij de vis hebben en willen alleen op zeker spelen.
Dan kunnen we het in november alsnog doen als ik weer terug kom in Thailand.
De foto´s heb ik een beetje bij elkaar gescharreld om ook eens wat leuke dingen te laten zien van Thailand.

  • 10 September 2012 - 11:29

    Alma:

    Hey Pa, wat is de tijd weer voorbij gevlogen he?!
    Goede terugreis....

  • 10 September 2012 - 16:43

    Leendert Guijt:

    Ja, die drie maanden zijn snel gegaan, volgende keer hoop ik vijf maanden in Pattaya te blijven.
    Er zijn hier toch wel wat interessante dingen gaande, naast de Spa en de massage salon wil Rung een fabriekje in flesjes water beginnen.
    Die worden hier in deze warmte veel verkocht en als we de flesjes afsluiten met een sport-dop dan onderscheiden we ons van de andere flesjes, ze kennen dat hier nog niet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leendert

Samen met mijn kleindochter Sefanja op het strand van Katwijk aan Zee.

Actief sinds 15 Juli 2010
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 113935

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 13 September 2012

Pattaya for ever !

21 Maart 2012 - 31 Mei 2012

Even terug in Nederland

Landen bezocht: