Jarig in Thailand. - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Jarig in Thailand. - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Jarig in Thailand.

Door: Leen Guijt

Blijf op de hoogte en volg Leendert

03 Februari 2014 | Thailand, Pattaya

Het was een drukke dag op mijn verjaardag, eerst kreeg ik bloemen van mijn vriendin Rung met een paar msssagerollers erbij. Van de oma van Min en Mon kreeg ik plastic drijfbloemen, die gaan lang mee, volgens haar. Die zondagmorgen zijn we weer naar de samenkomst gegaan die heel vol was. ( 200 mensen) In de middag hadden we de jaarlijkse bedrace op de Beachroad in Pattaya.
Mercy Pattaya deed ook mee met een stalen stapelbed.
De Pattaya People TV was erbij met een verslaggever die ook een interview had met een van de leidsters van het Kinderhuis. Goede PR !
In de avond kreeg ik een presentatie aangeboden van een eenpersoons sauna. Die hang je aan het plafond en je zet er een krukje in en daaronder een elektrische fritespan, die je vult met water, dat laat je koken en dan ga je erboven op het krukje zitten ! ( heel warm !!!)
Maandag ben ik met Richard en 3 vrijwilligers uit Amerika en Canada weer aan het werk gegaan aan de klerenkasten.
Om 12.30 in de middag gaan we meestal eten bij een groot tankstation in de buurt van het Kinderhuis. Daar is een restaurant waar je kunt aanwijzen wat je op je rijst wil hebben ( wel of geen pepers) en of je er een gebakken ei bij wilt of 2 kleine hamburgertjes. Ook is er een Family Markt waar je westerse dingen zoals cola, kaas, ijs, etc. kan kopen. Achter het tankstation zijn er nog steeds de herten, die met Kerstmis aan de hotels in de buurt verkocht worden. Alleen het kraampje waar je eten voor de herten kon kopen voor 20 Bht. is weg.
Misschien is het afval van het restaurant, de Family Markt en de winkel van het tankstation genoeg voor de dieren !?

  • 03 Februari 2014 - 20:51

    Minne:

    Leen, nog gefeliciteerd!
    Zo te zien liet je je het goed smaken...
    Het viel me nu pas op wat een leuk fotootje je gebruikt voor je profiel.
    Groet en tot horens.

  • 04 Februari 2014 - 02:02

    Leen Guijt:

    Bedankt Minne ! Ja, de profiel foto is genomen op het strand van Katwijk aan Zee met mijn lieve kleindochter Sefanja. Die heeft er ondertussen een broertje bij gekregen, Joshua. Ze wonen samen met mijn dochter Alma in Zwolle.
    Leuk dat je mijn berichtjes volgt ! Warme groet vanuit Pattaya van Leen Guijt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leendert

Samen met mijn kleindochter Sefanja op het strand van Katwijk aan Zee.

Actief sinds 15 Juli 2010
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 113738

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 13 September 2012

Pattaya for ever !

21 Maart 2012 - 31 Mei 2012

Even terug in Nederland

Landen bezocht: