Afscheid van de YWAM vrijwilligers. - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Afscheid van de YWAM vrijwilligers. - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Afscheid van de YWAM vrijwilligers.

Door: Leen Guijt

Blijf op de hoogte en volg Leendert

09 Februari 2014 | Thailand, Pattaya

De afgelopen week hebben de YWAM (Youth With A Mission) vrijwilligers ons nog twee dagen kunnen helpen. De jongens uit Canada, Justin en Jered, hebben mij geholpen om de kastplanken te bevestigen en de zijkanten van de klerenkasten af te werken.
De dames hebben de speeltuin een nieuw kleurtje gegeven en de plastic stoeltjes gewassen in een grote teil. Ook hebben er een stel een grote vlinder op de grond geschilderd en ze hebben zelfs het trapje dat ik 2 jaar geleden gemaakt had groen geschilderd. Een vrijwilligster heeft voetstappen op de oprit geschilderd, Garfield moest het direct uitproberen ! Hij werdt die vrijdag veel geknuffeld door de vrijwilligsters, die zeiden dat ze de kinderen zouden missen als ze weg waren gegaan. Ze gaan naar Phuket om daar te werken aan een ander project.
Deze zondag hebben ze nog een optreden gegeven in de samenkomst.
Ze kregen een groot applaus voor hun act en voor het werk dat ze gedaan hadden voor de kinderen van Mercy Pattaya.
Zondagmiddag ben ik een eindje in de onze buurt gaan lopen naar de markt om weer een nieuwe watermeloen te halen voor 80 eurocent.
Ook heb ik een zakje stukjes gebakken banaan gekocht bij het vrouwtje tegenover onze Family Market voor 50 eurocent.
Maandag moet Richard dingen doen voor het gebouw waar hij zelf woont, hij zit in de bewoners commissie, dus heb ik de hele dag de tijd om mijn printer weer op gang te helpen na 16 maanden stilstand.
Daarna ga ik weer lekker zwemmen in de zee !

  • 09 Februari 2014 - 19:23

    Leen Keur:

    Te lezen in je verslagen ,heb je de draad weer opgepakt waar je hem los had moeten laten.Wel veel succes en geniet van de dingen die goed zijn.gr .van de poldervogels.

  • 11 Februari 2014 - 10:37

    Danielle:

    Hey pa,
    Als je nieuwe verslagen erop zet, moet je dat wel even mailen :-) zo weet ik het ook :-)
    Maar leuk om te lezen hoor! Je vermaakt je weer prima!
    Groetjes Daan

  • 11 Februari 2014 - 10:37

    Danielle:

    Hey pa,
    Als je nieuwe verslagen erop zet, moet je dat wel even mailen :-) zo weet ik het ook :-)
    Maar leuk om te lezen hoor! Je vermaakt je weer prima!
    Groetjes Daan

  • 11 Februari 2014 - 10:37

    Danielle:

    Hey pa,
    Als je nieuwe verslagen erop zet, moet je dat wel even mailen :-) zo weet ik het ook :-)
    Maar leuk om te lezen hoor! Je vermaakt je weer prima!
    Groetjes Daan

  • 11 Februari 2014 - 10:37

    Danielle:

    Hey pa,
    Als je nieuwe verslagen erop zet, moet je dat wel even mailen :-) zo weet ik het ook :-)
    Maar leuk om te lezen hoor! Je vermaakt je weer prima!
    Groetjes Daan

  • 11 Februari 2014 - 17:03

    Leen Guijt:

    Hallo Daan, je kan jezelf aanmelden om een bericht te krijgen op je email als er een nieuwe aflevering op het net staat.
    Dat kan je doen links onderaan bij het kopje: Blijf op de hoogte.
    Als je daar je emailadres invoert dan ben jij direct op de hoogte als ik iets nieuws op het net zet.

    Ja ik vermaak me best hier, vandaag in de namiddag lekker gezwommen in een schone zee.
    Meestal ga ik tussen 16.30 uur en 18.30 uur een half uurtje zwemmen, dan staat de zon lekker laag !
    Om 18.30 uur is het direct donker en dan ga ik eerst douchen en daarna eten, samen met Rung.

    Warme groeten uit Pattaya-Naklua van (O)Pa Leen Guijt

  • 17 Februari 2014 - 13:48

    Danielle:

    haha.... ik zie nu pas dat mijn bericht er 4x opstaat? Waarom dat nou is?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leendert

Samen met mijn kleindochter Sefanja op het strand van Katwijk aan Zee.

Actief sinds 15 Juli 2010
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 113720

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 13 September 2012

Pattaya for ever !

21 Maart 2012 - 31 Mei 2012

Even terug in Nederland

Landen bezocht: