De rust is weer teruggekeerd. - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu De rust is weer teruggekeerd. - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

De rust is weer teruggekeerd.

Door: Leen Guijt

Blijf op de hoogte en volg Leendert

07 Juli 2014 | Nederland, Biddinghuizen

De vorige week kreeg ik een paar foto's van mijn vriend Richard Haines uit Thailand. De muur rondom het Kinderhuis is nu opgevuld met metalen blauwe hekken en er hangt een nieuw bord boven de ingang van het Kinderhuis van Mercy Pattaya.
Ook had Richard nog een foto waar een meisje uit het Kinderhuis bij mij in de werkplaats staat te kijken of haar klerenkast al bijna klaar is.
We hebben in Biddinghuizen met onze demonstratie tegen het vliegverkeer de krant gehaald, Ineke en ik staan op de foto die gemaakt is in de Meerpaal. We zitten in het midden, Ineke in het zwart met een zwarte bril op en ik met een rood gebokte blouse aan.
Het protest heeft weinig geholpen , de tweede kamer heeft het voorstel om het vliegveld Lelystad uit te breiden toch goed gekeurd.
Gelukkig had ik zaterdag weer iets leuks te doen, mijn kleinkind Marit vierde haar verjaardag en daar was ik voor uitgenodigd.
We vierden het in de tuin van mijn dochter Danielle tot het begon te regenen, toen ging ik onder de luifel zitten.
Het was ondanks de regen toch gezellig in Zwolle.

  • 07 Juli 2014 - 19:00

    Danielle:

    Hoi pa. Helaas gaat het vliegveld er dus wel komen? Met de geplande vliegroutes? Ik dacht dat biddinghuizen gespaard zou blijven. Wij vonden het zondag ook gezellig! Groetjes Danielle

  • 07 Juli 2014 - 19:17

    Leendert Guijt:

    De vliegroutes zijn nu gewijzigd, ze vliegen nu tussen Biddinghuizen-oost en ons bungalowpark door.
    Het is een oude truc van de politiek om zulke voorstellen er door te drukken in de tweede kamer.
    Het is vlak voor de zomervakantie en dan zijn er al veel mensen met vakantie vertrokken.
    Zo kun je dus met die paar man die er nog zijn gemakkelijk een meerderheid halen !
    Lieve groet van Pa Guijt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leendert

Samen met mijn kleindochter Sefanja op het strand van Katwijk aan Zee.

Actief sinds 15 Juli 2010
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 113711

Voorgaande reizen:

13 Juni 2012 - 13 September 2012

Pattaya for ever !

21 Maart 2012 - 31 Mei 2012

Even terug in Nederland

Landen bezocht: