De tweede prijs met het " paardenspul." - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu De tweede prijs met het " paardenspul." - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

De tweede prijs met het " paardenspul."

Door: Leendert

Blijf op de hoogte en volg Leendert

14 Mei 2012 | Nederland, Ermelo

Zaterdag 12 mei zijn we naar Utrecht gegaan om met het paard "Koffie" mee te doen aan het dressuur rijden.
Wij, Johan, Jeroen en ik, reden in de Merchedes achter Anouska en Anna aan, die het paard in de vrachtauto vervoerden.
Gelukkig waren we al vroeg in de morgen aan de beurt, want het veld was behoorlijk nat.
Dus toen de vriendin van Jeroen, Anouska, met "Koffie" voor de sulky gespannen, het terrein opreed was het nog in een behoorlijke staat.
Het was de eerste keer dat ze meedeed aan een wedstrijd met dit paard en ze was heel blij dat ze de tweede prijs kreeg.
Er reden wel 15 sulky's mee aan deze wedstrijd.
Toen "Koffie" weer ingeladen was kon de vrachtauto niet op eigen kracht van het natte weiland af rijden.
Er moest een tractor aan te pas komen om de vrachtauto weer op de weg te krijgen.
Toen we weer in Ermelo waren ben ik met de hond van Anouska over de Groevebeekse hei gaan lopen.

• 14 Mei 2012 - 10:22

Leendert Guijt:

Als je mijn verslagen over het kinderhuis in Thailand wil zien, dan kan je klikken op Mijn andere reizen:
    Pattaya for ever !

• 14 Mei 2012 - 10:40

Leendert Guijt:

Voor een verlag over het kinderhuis inThailand klik je op een verslag in maart (3) onder Recente reisverslagen.

• 15 Mei 2012 - 08:55

Alma: