Bruiloft van Marieke en Jonathan en meer paard. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu Bruiloft van Marieke en Jonathan en meer paard. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leendert Guijt - WaarBenJij.nu

Bruiloft van Marieke en Jonathan en meer paard.

Door: Leendert

Blijf op de hoogte en volg Leendert

06 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Het was een heuglijke dag op 16 mei, de dag dat Marieke en Jonathan in het huwelijk verbonden werden. De ambtenaresse van de burgelijke stand voltrok het in de donjon 't Huys Dever in Lisse.
De gasten konden er niet allemaal zitten zodat de jonge mensen bleven staan.
Voor de grootmoeder van Marieke was er een stoel gereserveerd, zodat die alles kon meemaken.
De mensen die uitgenodigd waren vertrokken daarna naar Noordwijk, waar in het strandpaviljoen De Zeemeermin het feest verder ging.
Ook moesten er foto's op het strand gemaakt worden van het bruidspaar ondanks de straffe Noord-Westen wind.
De gasten vermaakten zich uitstekend in het strandpaviljoen, maar de kinderen Kaleigh en Brandon konden ook fijn buiten spelen op een loop en klim bouwsel achter het gebouw.
De week erna zijn Anouschka, Anna en ik een ritje gaan maken, met het paard Koffie voor de sulky gespannen.
We zijn over de heide en door het bos tussen Ermelo en Putten gereden.
Het was een mooie rit met prachtig weer !De tickets naar Bangkok zijn al geboekt voor mij en mijn zus Rina.
We vliegen non-stop met China Airlines op 12 juni en komen op 13 juni 's morgens aan op het vliegveld in Thailand.